.
ÜYE OLDUKTAN SONRA REKLAM KALKACAKTIR !!!



 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKayıt OlGiriş yapİletişim
Reklam Alanı
Reklam Vermek İçin Tıklayınız
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
En son konular
» Headquarters Gaming PRO [sXe] - 178.211.51.12
Ptsi Ara. 15, 2014 1:31 pm tarafından nonofthem

» Çok Uzun Zaman Aradan Sonra Geri Dönüş : mem1998
Çarş. Mayıs 23, 2012 7:37 pm tarafından mem1998

» Moderatör Alımı
C.tesi Mart 10, 2012 6:11 pm tarafından Pyrokinezi

» Gold k1 kodu :)
C.tesi Tem. 02, 2011 3:35 pm tarafından Reis61

» Warrock Bedava K1 İlk Kapan Alır ArkadaşLar Yöneticiler Lütfen Siz Almayın Kodu...
C.tesi Mayıs 21, 2011 9:16 pm tarafından darkus2

» Muhteşem bir forum
Cuma Şub. 25, 2011 11:35 pm tarafından apachibebetto

En iyi yollayıcılar
★ÅDMÌN★ (702)
 
kadirselen (550)
 
★Mǿяpнiпé★ (355)
 
ByCeo35 (314)
 
Darth Vader (286)
 
KaRaeL (197)
 
NharkoZ (185)
 
samsafi (174)
 
Lucho~ (101)
 
bucalii35 (97)
 
Kimler hatta?
Toplam 2 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 2 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 221 kişi Ptsi Eyl. 06, 2010 1:15 pm tarihinde online oldu.

Online Sayaç
Anahtar-kelime
çarlar spectre hilesi ağustos indir eylül hack premium günlük metin2 code Çalışıyor char Bota güncel karakter para warrock aw50f silah preli gold bırakma bronz bedava kodu

Paylaş | 
 

 Gülmekten Öldüm Öldüm Dirildim :D Lütfen Herkez Okusun

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
★ÅDMÌN★
[By_Admin İyi Forumlar Diler]
[By_Admin İyi Forumlar Diler]



<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 702
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 14/08/10
<b>Yaş</b> Yaş : 25
<b>Nerden</b> Nerden : İzmir
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Erkek


MesajKonu: Gülmekten Öldüm Öldüm Dirildim :D Lütfen Herkez Okusun   Ptsi Ağus. 16, 2010 2:09 pm

Arkadaşlar Biraz Uzun Fıkra Ama Lütfen Okuyun Çok Güzel.

Bisiklet İstirem
Diyarbakır'da Şehmus okula gelir, tabii bizim Şehmus ilkokul talebesi, ama her tarafı yara bere içinde, hoca sorar, "Şehmus oğlum ne oldu sana", Şehmus der, "Babam dövmiştir". Hoca sorar, "Niye oğlum", "Valla bilmiyom hocam akşam evde yatıyık biraz sonra babamın sesini duyuyom, Ali uyudun mi ali den ses çıkmiy Veli uyudunmi e veliden de ses çıkmiy Mehmed uyudin mi Mehmedden de ses çıkmiy Şehmus uyudin mi diy, ben de yok buba uyumadım diyrem oda geliy beni doviy." Bunun üzerine hoca, bak Şehmus bu gibi durumlarda uyumasan da ses etmemek lazımdır der. Şehmus kafa sallar eve gider, ertesi gün okulda Şehmus daha fena dövülmüş olarak gelir. Bunu gören hoca merakla gider yanına ; "Şehmus ne oldi kim yapti" der. Şehmus der ki "Bubam yapmıştır." "Niye Şehmus ne oldi", Şehmus anlatır. "Hocam akşam evde yatıyık biraz sonra yine babam in sesini duyuyom, Ali uyudun mi ali den ses çıkmiy Veli uyudunmi e Veliden de ses çıkmiy Mehmed uyudin mi Mehmedden de ses çıkmiy Şehmus uyudin mi diy, ben de uyumadım ama hiç ses etmedim. Bunun üzerine anam ile bubam bir gıpraşmaya başladiler anlamadım ne oliy biraz sonra anam dedi ki, la ihsan ben geliyom, bubam da haticem ben de geliyom dedi ben de ula nereye gidiyonuz ben de Geliyom dedim... hoca derki; oğlum bunlar anne baba, gider gider gelirler. Sen hiç bozuntuya verme. Uyuyo gibi yap. peki demiş Şehmus. Ertesi gün bir bacak kırık. " Bu sefer ne oldu? " der hoca. Hocam, dediğin gibi yapmişem. Hiç ses çıkarmamişem. En son bubam anamın arkasına geçti, "ben çocuk isterem, ben çocuk isterem!" diye bağırmaya başlayınca; ben de fırsat bu fırsat demişem. Geçtim bubamın arkasına, " Ben de bisiklet isterem !!!!


Ne Fark Var?
Bakan olan görgüsüz birisi şöförüne sorar. "Şöför söyle bakalım eşekle şöför arasında ne fark vardır? " Şoför bir süre düşündükten sonra mahcup bir sekilde; "Bilemedim bakanım" diyor Bakan cevap olarak: "Eşeğe çüs diyince, şoföre ise dur diyince durur" demiş. Bunun üzerine şöför çok sinirlenmiş ama karşıdaki bakan olduğu için birşey söyleyememiş. Belirli bir süre sonra bu defa şöför bakana: "Bir soru sorabilir miyim bakanım?" der. Bakan da: "Sor bakalım" der. Şoför sorar: "Eşekle bakan arasında ne fark vardır?" Bakan bir süresonra: "Bulamadım şöför söyle bakalım" diyor. Bunun üzerine şöför de: "Vallahi bakanım ben de bulamadim...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://tazeforum.ile.biz
NharkoZ
Moderatör
Moderatör



<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 185
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 19/08/10
<b>Yaş</b> Yaş : 21
<b>Nerden</b> Nerden : Geldiğimi Bilmiyorum :D
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Erkek


MesajKonu: Geri: Gülmekten Öldüm Öldüm Dirildim :D Lütfen Herkez Okusun   Paz Ağus. 29, 2010 10:28 am

HEhehe ilki biraz terbiyesizceydi ama Very Happy 2.si güzeldi

www.indiroloji.com ' Herkesi Bekleriz Yeni Forumumuza ..

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
★Mǿяpнiпé★
Süper Moderatör
Tasarımcı

Süper ModeratörTasarımcı



<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 355
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 21/08/10
<b>Yaş</b> Yaş : 21
<b>Nerden</b> Nerden : HeLL
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Erkek


MesajKonu: Geri: Gülmekten Öldüm Öldüm Dirildim :D Lütfen Herkez Okusun   Paz Eyl. 12, 2010 9:14 am

1. Süper di
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Gülmekten Öldüm Öldüm Dirildim :D Lütfen Herkez Okusun   Bugün 9:09 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Gülmekten Öldüm Öldüm Dirildim :D Lütfen Herkez Okusun
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Lütfen Oyunu Açamıyorum moderator ve adminler yardım edin lütfen

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: KomiK :: Komik şeyler-
Buraya geçin: